Kitap Ara

27 Temmuz 2016 Çarşamba

Ursula K. Le Guin - Yerdeniz (6 Kitap - Tek Cilt)- PDF veya EPUB formatında indir


Le Guin'in Yerdeniz kitapları Yerdeniz Büyücüsü, Atuan Mezarları, En Uzak Sahil, Tehanu, Yerdeniz Öyküleri ve Öteki Rüzgâr Metis Edebiyat koleksiyonunun en sevilen kitaplarından oldu, yıllar içinde birer kült kitap haline geldiler. Metis'in 30. kuruluş yıldönümünde bu altı kitap tek ciltte toplandı.

PDF  linki :    İNDİR
EPUB  linki :  İNDİR
Andr
EPUB  linki : AndroEPUB  linki : http://adf.ly/1cg3aE İNDİR

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Iyi günler... Linkleri kontrol ettim hiç bir problem yok. Kitapları indirmek için size sunulan linklere tıkladıktan sonra açılan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra "REKLAMI GEÇ" yazısı çıkacak ve ona tıkladığınızda indirme linki gelecektir.
      Keyifli Okumalar...

      Sil
  2. aga kaç reklam izledim sayamadım ama harbi hiç işe yaramıyor ya inş 3 5 kuruş kazanmışındır ama yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler... özür dierim bc.vc sitesi yüzünden bütün linkler siradışı olmuş... Teşekkür ederim bildirdiğiniz için... hepsini düzeltince haber veririm

      Sil
    2. iyi günler sanırım karşılaştığınız sorunla bende karşılaştım tamamen tarayıcı yüzünden ben google chromeden ve yandexten yapamadım ama aynı linki firefoxtan açtığınızda sorunla karşılaşacağınızı düşünmüyorum

      Sil

Kütüphaneci:)