Kitap Ara

26 Şubat 2017 Pazar

Virginia Boecker - Cadı Avcısı serisi 1.Kitap - Cadı Avcısı - PDF veya EPUB formatında kitap indir


Tenime dağlanarak işlenmiş mühür.
XIII
Beni koruyan ve ne olduğumu gösteren mühür.
Ben On Üçüncü Yazıt’ın bir uygulayıcısıydım.
Bir cadı avcısı.
Korkulması gereken kişi bendim.

EN BÜYÜK DÜŞMANINIZ DÖVÜŞTÜĞÜNÜZ ŞEY DEĞİL, KORKTUĞUNUZ ŞEYDİR.



“Boecker’in yarattığı alternatif on altıncı yüzyılda büyülü dünya kadar karakterler de ilgi çekici… Karmaşık fantastik öğelerin arasına serpiştirilmiş arkadaşlık ve aşk kırıntıları, gizemli, macera ve sihir dolu bir hikâye sözü veriyor.” 
-Booklist -

PDF  linki :    İNDİR
EPUB  linki :  İNDİR

6 yorum:

  1. Kitapları indiremiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler... Kitapları indirmek için size sunulan linklere tıkladıktan sonra açılan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra "REKLAMI GEÇ" yazısı çıkacak ve ona tıkladığınızda indirme linki gelecektir.
      Keyiffli okumalar...

      Sil
  2. Link mink gelmiyor indirilmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler... Linleri kontrol ettim bir problem yok. Kitapları indirmek için size sunulan linklere tıkladıktan sonra açılan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra "REKLAMI GEÇ" yazısı çıkacak ve ona tıkladığınızda indirme linki gelecektir.
      Keyiffli okumalar...

      Sil
  3. Reklamı geç yazısı gözükmüyor başkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler... Linleri kontrol ettim bir problem yok. Kitapları indirmek için size sunulan linklere tıkladıktan sonra açılan sayfada ortada 5 saniye sonra "Get a link" yazısı çıkacak ve ona tıkladığınızda indirme linki gelecektir.
      Keyiffli okumalar...

      Sil

Kütüphaneci:)