Kitap Ara

3 Ocak 2017 Salı

Stephen King – Dennisin Öyküsü - PDF veya EPUB formatında indir


Buna bir aşk üçgeni öyküsü diyebilirsiniz sanırım. Amie Cunningham, Leigh Cabot ve Christine tabii. Yalnız Christine’in Arnie’nin ilk aşkı olduğunu da anlamanızı isterim. Henüz yirmi iki-sindeyim ve büyük deneyim sahibi bir erkek gibi konuşamam. Yine de bana kalırsa Christine, Arnie’nin tek, gerçek aşkıydı. Bu yüzden de bir felaket oldu. Arnie’yle aynı sokakta büyüdük. Birlikte Owen Andrews İlkokuluna gittik. Bunu Darby Ortaokulu ve Libertyville Lisesi izledi. Arnie’nin okuldayken öldürülmemesinin tek nedeni benim. Ben önemli biri sayılıyordum. Evet, şimdi bunun beş para etmediğini biliyorum. Futbol takımı kaptanı ve yüzme şampiyonu olan birine okul bittikten beş yıl sonra bedava bir bira bile vermiyorlar. Ama ben öyle olduğum için Amie öldürülmedi. Epey itilip kakıldıysa da ölmedi. Kendisi daha başlangıçta yenilgiyi kabul eden biriydi. Her ortaokul ve lisede en az böyle iki kişi bulunur. Bu ulusal bir yasa gibidir. Bir kız, bir de erkek. Herkes onlara saldırır. Gün kötü mü geçti? Büyük sınavda çaktın mı? Ailenle tartışıp bir hafta evden kapı dışarı çıkamadın mı? Bunlar sorun sayılmaz. Gider, okul koridorlarında kimseye görünmeden kaçmaya çalışan zavallıları bulur ve ders zili çalmadan saldırırsın. Bazen onları öldürmekten beter ederler. Bu tipler sağ kalsalar bile birçok bakımdan ölürler. Bazıları tutunabiiecekleri bir şey buldukları için ayakta kalırlar. Arnie için ben vardım. Sonra Christine’i buldu. Leigh daha sonra ortaya çıktı.Bunu anlamanızı istedim.


PDF  linki :     İNDİR
EPUB  linki :  İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kütüphaneci:)