Kitap Ara

3 Ocak 2017 Salı

Stephen King - Rüyalar ve Karabasanlar - PDF veya EPUB formatında indir


Tam yedi yıl bekledim ve gözetledim. Dolan’ ın gidiş gelişlerini gördüm. Onun her seferinde kolunda ayrı bir kadınla, arkasında iki korumasıyla hep frak giymiş olarak lüks lokantalara girişini seyrettim. Benimkiler başım kabak kalana kadar dökülürken onun saçlarının demir grisinden moda olan gümüşiye dönüşünü izledim. Onun Batı Kıyısı’na gitmek üzere Las Vegas’ tan çıkışlarını ve dönüşlerini izledim. Birkaç kere de saçlarıyla aynı renk olan Sedan DeVille arabasının 71 no.lu karayolunda Los Angeles’e doğru uçar gibi giderken gördüm. Sonra bir iki kere de onun aynı Cadillac’ la Hollywood Hills’ deki evinden çıkıp Las Vegas’ a döndüğünü gördüm. Ben bir öğretmenim.Öğretmenler ve yüksek fiyatlı eşkıyalar aynı hareket özgürlüğüne sahip değillerdir; bu yaşamın ekonomik bir gerçeğidir.


PDF  linki :     İNDİR
EPUB  linki :  İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kütüphaneci:)